خدمات نوین

به سایت خدمات نوین خوش اومدین

خدمات نوین

به سایت خدمات نوین خوش اومدین

نماد اعتماد

نسخه بیکلام آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی

محمد زارع | چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵ ق.ظ


نسخه بیکلام آهنگ  آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی رو با کیفیت عالی دانلود کنید 


 کیفیت اصلی

 قیمت ۵ هزار تومان

بعد از پرداخت هزینه لینک دانلود برای شما نمایان میشود 

https://zarinp.al/258134

متن آهنگ :

یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه/
ثانیه های تو داره میره/
امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره/
نم نم بارون میزنه به کوچه وخیابون/
یکی می خنده یکی غمگینه زندگی اینه/
همه ی قشنگیش همینه/
خورشیدو نورو ابرای دور و/
هرچی که تو زمین و آسمونه بهم انگیزه میده/
رها کن دیروزو زندگی کن امروزو/
هر روز یه زندگی دوبارست یه شروع جدیده/
دوست دارم زندگی رو/
دوست دارم زندگی رو/
خوب یا بد اگه آسون یا سخت/
نا امید نمی شم چون/
دوست دارم زندگی رو/
دوست دارم زندگی رو/
چشماتو وا کن یه نگاه به خودت تو دنیا کن/
اگه یه هدف توو دلت باشه/
میتونه کل دنیا توو دستای تو جا شه/
جاده ی دنیا میسازه واست کابوسو رویا/
یکی بیداره و یکی خوابه/
راهتو مشخص کن این یه انتخابه/
اگه ابرای سیاهو دیدی اگه از آینده ترسیدی/
پاشو و پرواز کن، توو افق های پیش روت/
نگو به سرنوشت می بازی/
تو بخوای فردا رو میسازی/
پس دستاتو ببر بالا و بگو.../
دوست دارم زندگی رو/
دوست دارم زندگی رو/
خوب یا بد اگه آسون یا سخت/
نا امید نمی شم چون/
دوست دارم زندگی رو/
دوست دارم زندگی رو/
خوب یا بد اگه آسون یا سخت/
نا امید نمی شم چون/
دوست دارم زندگی رو/
دوست دارم زندگی رو...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی