خدمات نوین

به سایت خدمات نوین خوش اومدین

خدمات نوین

به سایت خدمات نوین خوش اومدین

نماد اعتماد

نسخه بیکلام آهنگ گل پونه از محسن ابراهیم زاده

محمد زارع | چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷ ق.ظ

نسخه بیکلام آهنگ گل پونه از محسن ابراهیم زاده رو با کیفیت عالی دانلود کنید 


 کیفیت اصلی

 قیمت ۵ هزار تومان

بعد از پرداخت هزینه لینک دانلود برای شما نمایان میشود 

https://zarinp.al/258148

متن آهنگ :

گلِ پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه واسه همه بیقراریام میدونه دوا و درمونه

دله پونه گیره آخه بونه گیره بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکُنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حالو هواش
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکُنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حالو هواش

تکست آهنگ گل پونه محسن ابراهیم زاده

دل تو رو میخواد کوتاه نمیاد حتی اگه بشه یه دیوونه
تا هستی خوبه حاله گلِ پونه همین علاقه خوبو عالیه که بینمونه

دله پونه گیره آخه بونه گیره بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکُنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حالو هواش
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکُنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حالو هواش

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکُنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حالو هواش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی